Jak stworzyć niepowtarzalne etykiety do drukarek i wyróżnić markę?

Jak stworzyć niepowtarzalne etykiety do drukarek i wyróżnić markę?

Wolny rynek sprawia, że jako właściciele działalności gospodarczych konkurujemy z niemalże nieskończoną liczbą firm. Codziennie powstają nowe, a każda chce zdobyć klienta i zatrzymać go przy sobie. Jednym z ciekawych chwytów marketingowych są wyróżniające się, przykuwające wzrok etykiety do drukarek. Jak je zaprojektować? Podpowiadamy!

Etykiety do drukarek a budowanie wizerunku marki

Etykiety samoprzylepne do drukarek umieszczane na produktach muszą spełniać podstawową funkcję, taką jak informowanie klienta o rodzaju produktu, składzie, materiale wykonania, wartościach odżywczych, właściwym sposobie zastosowania itd. – wszystko zależy od branży. Nie znaczy to jednak, że muszą być nijakie i ginąć w gąszczu podobnych etykiet. Etykiety i taśmy do etykieciarek stanowią pole do popisu. Mogą być kolorowe, takie jak taśma do Dymo Rhino 1805431 24mm 5,5m żółta, albo mieć ciekawe kształty, zupełnie jak okrągłe etykiety do Brother DK-11219 fi12mm.

Dlaczego etykiety samoprzylepne budują wizerunek firmy? To, jak jesteś postrzegany, zależy nie tylko od kontaktu z klientem czy sposobie prowadzenia komunikacji na portalach społecznościowych. Kiedy nieznający Cię dotąd konsument trafia na Twoje produkty w sklepie, powinien zainteresować się nimi na tyle, by wejść na stronę internetową i przeczytać więcej.

Drukarki etykiet Brother, Casio i Dymo a personalizacja etykiet

Nowoczesne etykieciarki umożliwiają przygotowywanie dokładnie takich etykiet do drukarek, jakie nam się wymarzą. Mamy wpływ na rozmiar czcionki i styl tekstu, możemy używać kolorów, wytłuszczeń, podkreśleń. Rozbudowane drukarki do etykiet, takie jak Brother QL-1100 czy Dymo 4XL S0904950, udostępniają użytkownikom bogatą bazę znaków i symboli graficznych. Mało tego! Możesz drukować nawet obrazy i zdjęcia. Dzięki temu przykuwające wzrok etykiety do drukarek zaprojektujesz w programie graficznym na komputerze, a potem tylko wydrukujesz i nakleisz na produkty.

Wiesz, że wybranie ostatecznego projektu etykiet samoprzylepnych do drukarek bezpośrednio przełoży się na sposób, w jaki klienci będą utożsamiali Cię z prowadzoną przez Ciebie działalnością (i marketingiem)? Zadbaj o jakość oznaczeń i dobierz trwałość do przeznaczenia, np. etykiety termiczne do warunków przechowywania w niskiej bądź wysokiej temperaturze. Dopilnuj, żeby etykieta zawierała czytelne logo Twojej firmy. Nie bój się elementów humorystycznych – klienci bardzo je lubią! Sprawdź, jakie kody kreskowe drukują etykieciarki. Niektóre marki decydują się na kod w oryginalnym kształcie. Przykładowo producent wyrobów mlecznych ma kod w kształcie dzbanka z mlekiem, a producent karmy dla zwierząt – psiej łapy. Masz pomysł na swój?

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów